Marketing,

Mi a Google Shopping nagy előnye?

0
megosztás

Hazánkban 2019 óta elérhető hirdetési forma a Google Shopping. Ez nagy várakozásokat töltött be, hiszen máshol már addigra jól bevált marketing eszköznek számított.

Ezzel a hirdetési formával tényleg mindenki találkozott már, aki csak legalább egyszer beírta már a Google keresőjébe a keresett terméket. Ilyenkor a Google feldobja a bepötyögött terméket, képpel, árral, és egyéb részletekkel, mi pedig azonnal kikereshetjük a találati listán a legolcsóbbat. Lényegében így jelenik meg a Google Shopping egy átlag Google felhasználó számára. Azonban itt csak azoknak a cégeknek a termékei jelennek meg, akik Google Shopping-ot használnak.

Tehát, értelemszerűen, ebből a termékösszehasonlításból ki fognak maradni azok a webshopok, akik nem élnek a Google Shopping nyújtotta hirdetési lehetőséggel. Ez máris egy szelekciót jelent a webshopok számára, ha tetszik, ha nem. Az első platformot ez fogja jelenteni a felhasználók számára, ezért ez egy előny lesz a Google Shopping-ot használó webáruházaknak.

Ezáltal már nincs feltétlen szükség külön olyan termékösszehasonlító oldalak felkeresésére, amelyek eddig ezt a szerepet töltötték be, hiszen a Google lesz az első platform ehhez, ami kényelmesebbé teszi a keresést is. A Google bizony átvette a versenyelőnyt sok területen az addigi konkurensektől, hiszen a legnépszerűbb keresőfelületnek számít hazánkban is, és számos szolgáltatás kapcsolható hozzá. További érdeklődés esetén keresse fel a marketingkalkulator.hu oldalát!